7.00-8.00 – Schodzenie się dzieci. Gry i zabawy dowolne według inicjatywy dzieci lub przy udziale nauczyciela, inspirowanie do spontanicznej działalności zabawowej.
8.00- 8.20- Zabawy ze śpiewem, przy muzyce, zabawy integrujące całą grupę organizowane przez nauczyciela. Ćwiczenia poranne lub zabawy ruchowe.
8.20-8.30 – Przygotowanie do śniadania –Zabiegi higieniczne. Czynności samoobsługowe. Wdrażanie zasad higieny i kulturalnego zachowania. Rozwijanie umiejętności samoobsługowych i estetycznych.
8.30- 9.00 - Śniadanie – kształtowanie nawyków samodzielnego, estetycznego i kulturalnego spożywania posiłków
9.00- 11.50 - Zajęcia dydaktyczno-wychowawcze prowadzone przez nauczycieli zgodnie z planem miesięcznym opracowanym dla każdego oddziału według wybranego programu wychowania przedszkolnego z uwzględnieniem realizacji podstawy programowej. Pobyt na świeżym powietrzu.
11.50-12.00 - czynności samoobsługowe w szatni i łazience przed obiadem
12.00- 12.30 - Obiad – kształtowanie nawyków samodzielnego, estetycznego i kulturalnego spożywania posiłków.
12.30- 14.20 – Odpoczynek - grupy młodsze Żabki i Motylki ,dzieci starsze -Swobodne zabawy, praca indywidualna, pobyt na świeżym powietrzu.
14.20-14.30 - Czynności samoobsługowe i higieniczne przed podwieczorkiem.
14.30-15.00 – Podwieczorek – kształtowanie nawyków samodzielnego, estetycznego i kulturalnego spożywania posiłku.
15.00- 17.00 – Organizowanie warunków i zabaw zachęcających dzieci do twórczej aktywności w ogrodzie przedszkolnym lub w przedszkolu. Praca indywidualna. Zabawy dowolne według inicjatywy dzieci, zabawy i gry stolikowe, zabawy porządkowe. Rozchodzenie się dzieci.